۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۴۰۵۳
رییس کمیسیون حمایت از تولید ملی:

مردم بی عدالتی را تحمل نمی کنند| مسؤولان در کنار جامعه باشند

رییس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس با تاکید براینکه مردم امروز خواهان اجرای عدالت در کشور هستند، گفت: مردم فشارهای دشمن را زمانی می‌توانند تحمل کنند که در کشور عدالت حاکم باشد و مسؤولان از بی تفاوتی و اشرافی‌گری اجتناب کنند.
فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی

حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر لزوم همدردی مسؤولان با مردم در مشکلات اقتصادی گفت: اکثر مسؤولان شرایط بد اقتصادی کشور را درک می‌کنند و در مشکلات همراه مردم هستند.

وی افزود: اما آن دسته افراد قلیلی که چنین نیستند باید روش خودشان را هر چه سریع‌تر تغییر دهند و اگر نمی‌توانند میدان را برای کسانی که به مدیریت جهادی و خدمت بیشتر معتقدتر هستند باز کنند تا کشور از این بحران عبور کند.

فولادگر با بیان اینکه تحمل سختی‌ها زمانی بر مردم آسان می‌شود که ببینند مسؤولان نیز همانند آنها زندگی می‌کنند و برای خواسته‌های آنان ارزش قائل هستند، ابراز کرد: مردم اگر مشاهده کنند مسؤولان برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش می‌کنند به طور قطع اوضاع کنونی کشور را درک کرده و تحمل می‌کنند اما برعکس اگر مسؤولان بین مردم نباشند و گوشی برای شنیدن سخنان آنان نداشته باشند و مسیر دیگری در زندگی خودشان پیش بگیرند دیگر مردم این بی عدالتی را تحمل نمی‌کنند.

رییس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس با تاکید براینکه مردم امروز خواهان عدالت در کشور هستند، اظهار داشت: مردم فشارهای دشمن را زمانی می‌توانند تحمل کنند که در کشور عدالت حاکم باشد و مسؤولان از بی تفاوتی و اشرافی‌گری اجتناب کنند از این رو امیدوار هستیم آن دسته از مسؤولانی که نمی‌توانند با معیارهای دینی وفق پیدا کنند کنار بروند و با خلافکاران نیز برخورد جدی صورت بپذیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای عبور از این بحران لازم است مسؤولان با اعتقاد و انگیزه بیشتر تلاش کرده و با تصمیمات مدبرانه مشکلات اقتصادی را رفع کنند./813/ت۳۰۲/ق

 

 

 

ارسال نظرات